Продукти
Найближче відділення
Продавай і відправляй
по всьому світу
Відправити замовлення
Купуй онлайн
по всьому світу
Оформити замовлення
1. Як скористатись послугою міжнародних експрес перевезень?

Створіть заявку в Особистому кабінеті заздалегідь та відправте посилку безпосередньо у відділенні.

2. Чи сплачуватиме отримувач щось при отриманні в країнах Європи?

У більшості європейських країн міжнародні відправлення, що пересилаються між фізичними особами, вартістю до 44 EUR включно з позначкою «подарунок» чи «особисті речі» не обкладаються ні митом, ні ПДВ. Але додаткові митні чи податкові нарахування можливі, якщо митні служби країни призначення: оцінять, що вартість вмісту посилки перевищує 44 EUR; виявлять невідповідність реального вмісту та опису вмісту в декларації. Митниця затримає посилку, якщо вона міститиме заборонені до пересилання товари. У разі порушення, посилка може бути утилізована, повернена відправнику, або за неї будуть нараховані митні платежі тощо.

3. Чому не варто вказувати український номер телефону отримувача?

У разі потреби проведення митних формальностей партнер може комунікувати за вказаними контактами з отримувачем.

4. Яким продуктом скористатися, щоб відправити речі, але це не особисті речі?

Скористайтесь продуктом “Seller one“.

5. Що є обмеження щодо відправлення посилок за кордон?

Повний перелік заборонених до перевезення товарів є за посиланням

До найбільш популярних належать: їжа, ліки та БАДи, гроші, тютюнові вироби, алкоголь, горючі матеріали, парфуми.

6. Чи застраховані міжнародні відправлення?

Ні, відправлення додатково не застраховані. “Нова Пошта Глобал” несе відповідальність в межах задекларованої вартості відправлення в інвойсі.

7. Як розрахувати вартість доставки?

Скористайтеся калькулятором у розділі Тарифи, вказавши країну призначення та габарити посилки.

8. Як відбувається доставка за кордоном?

Кур’єр доставить посилку до дверей адресата.

9. Як розраховується об’ємна вага, для міжнародного відправлення?

Об’ємна вага посилки вказується у кілограмах і розраховується за формулою: 

Довжина [см] х Ширина [см] х Висота [см] / 5 000.

10. Як оцінити міжнародну посилку?

Оголошена вартість повинна дорівнювати реальній (ринковій) вартості відправлення.

11. Для чого вказувати електронну пошту отримувача?

Повідомлення про посилку може бути надіслане отримувачу на електронну пошту. В разі необхідності сплати митних платежів та інших питань щодо відправлення інформація буде направлена на електронну адресу одержувача.

12. Чи необхідні документи отримувачу за кордоном?

Відправлення за адресою фізичної особи видають будь-якій повнолітній особі, яка може прийняти посилку за адресою, вказаній у накладній, без перевірки документів.

13. Як необхідно передавати відправлення працівникам Nova Poshta Global?

Відправлення завжди передають у закритому вигляді, оператор не перевіряє вміст посилки. Якщо посилка буде запакована, оператор має право відкрити посилку. Виключення – фабричне пакування.

14. Хто та яким чином зв’язується з отримувачем при доставленні посилки?

Доставка відбувається безконтактно, курьер не телефонує. Для відстеження відправлення просимо скористатися трекінгом нашого партнера Tracking UPS

15. Хто та яким чином оплачує митні платежі?

Митні платежі сплачує лише отримувач за кордоном. Сплатити можна курьеру при доставці або онлайн на сайті партнера.

16. Як оплатити послуги доставки?

Оплата відбувається онлайн в бізнес кабінеті My Nova Global після створення чернетки відправлення.

Користувач може здійснити оплату трьома способами: оплата карткою, Apple Pay або Google Pay.

17. Чи може бути посилка перезважена та змінений тариф?

Так, може бути змінений автоматично. Попередньо списані кошти повертаються і система автоматично списує нову суму за транспортування за результатами контрольного зважування.

a) Оплата карткою. Під час створення відправлення компанія “Нова Пошта Глобал” резервує суму за доставку, яку розрахував Кабінет.

У разі збільшення вартості доставки в межах 20%, зарезервовані кошти повертаються на карту платника, а нова сума автоматично списується з його рахунку. Якщо на рахунку недостатньо коштів, система зробить ще дві спроби списання з інтервалом у 3 години. Якщо оплата не пройде, платнику надсилається SMS-повідомлення з вимогою оплатити повну вартість доставки протягом 7 днів.

Якщо вартість доставки перевищує 20% від початково зарезервованої суми, зарезервовані кошти автоматично повертаються на картку платника, і йому надсилається SMS із вимогою оплатити нову вартість доставки протягом 7 днів. Якщо остаточна вартість доставки менша за зарезервовану суму, різниця повертається на картку платника, а необхідна сума списується автоматично.

б) Apple Pay і Google Pay. При використанні Apple Pay або Google Pay, у випадку зменшення вартості доставки, повернення коштів на рахунок платника здійснюється протягом 72 годин, а необхідна сума списується автоматично. У разі збільшення вартості в межах 20%, додаткова сума списується з картки платника протягом 72 годин. Якщо на картці недостатньо коштів, формується мінусовий баланс у межах необхідної суми для оплати. Якщо ж вартість доставки збільшиться більш ніж на 20%, зарезервовані кошти повертаються на картку платника, а платнику надсилається SMS з інформацією про необхідність оплатити нову вартість доставки протягом 7 днів.