Команда Nova Global ставить перед собою завдання створити найзручніший у світі діджитал-сервіс із глобальної доставки для приватних клієнтів та e-commerce. Якщо ти глобально мислиш і допитливість ключовий елемент у твоєму житті — ми впевнені, що ти будеш у захваті від проєктів та завдань із глобальними викликами. Тож запрошуємо до нашої Dream Team: досягати амбітних цілей, розробляти та впроваджувати нові технології, оптимізувати процеси, покращувати customer experience, завойовувати довіру та любов клієнтів у всьому світі.
На жаль, за вашим запитом нічого не знайдено ""
Створення глобального продукту з українським ДНК.
Обмін знаннями та досвідом з різними командами зі всього світу.
Робота в соціально відповідальній компанії, що слідкує за трендами, цінує ідеї співробітників і активно розвивається.
Безпосередня співпраця зі світовими брендами.
Можливість кар’єрного зростання.
Можливіть підтримувати і розвивати мовні та професійни навички.
Офіційне працевлаштування.
Оплачувані відрядження.
Оплачувані навчальні курси.
Медичне страхування.
Необхідна техніка для роботи та мобільний зв’язок.
Комфортний офіс.
Гнучкий графік роботи на ваш вибір (part time, full time).
За більше ніж 20 років існування Нової пошти ми створили з нуля і невпинно покращуємо власну логістичну систему, а також процеси пов’язані з оформленням, обробкою відправлень та вирішенням клієнтських звернень.
Завдяки цьому ми можемо обіцяти клієнтам супершвидкі терміни доставки, вимірюючи їх хвилинами, та дотримувати обіцянки щонайменше у 95% випадків, та навіть перевершувати їх у 25%.
Ми максимально працюємо над цим щодня і пропонуємо клієнтам різні способи відправлення та отримання посилок (відділення, поштомат, адреса), оплати послуг (післяплата, готівка чи картка, онлайн чи офлайн), пакування посилок, а вони самостійно вибирають оптимальні для себе опції, а ще можуть їх змінювати за потреби. Ось так ми розуміємо «зручність».
У сфері послуг складніше визначити якість ніж, наприклад, у ecommerce, оскільки ми не продаємо матеріальні продукти.
Але ми з цим впоралися та, без зайвої скромності, визнаємо, що стали прикладом для багатьох компаній.
Що нам для цього знадобилось? – Визначити правила гри, зробити їх прозорими й актуальними для клієнтів та дотримуватися їх, аби вони і ми частіше посміхались.
За результатами наших досліджень 99% учасників користувалися нашими послугами, а бренд Нової пошти має 100% впізнаваність. Ці цифри говорять про те, що наші послуги доступні людям абсолютно різного віку, статі, місця проживання, з різними рівнями освіти та матеріального достатку.
Ми постійно на зв’язку для наших клієнтів. Вирішуємо їх запити у відділеннях, по телефону, в онлайн-чаті та соціальних мережах.
Окрім персональної підтримки клієнтів, ми також запровадили онлайн-сервіси для необмеженого доступу до інформації про відправлення: мобільний застосунок, трекінг та Особистий кабінет.